עיצוב וסגנון גדרות עץ – שילוב של איכות ויופי


גדרות לגינה הן הדרך שלנו ליצור אינטימיות וקו מתאר סופי של הבית והגינה המעניק מסגרת לתמונה ומראה נעים וחמים. אין ספק כי גדר עץ היא אחת המסגרות המושלמות מעצם היותה עשויה מחומר גלם חם וטבעי, המשתלב בקונספט של גינה וצמחייה, המקנה מראה טרופי מיוחד המשמח את העין. גדרות שומרות עלינו מפני כניסת כלבים משוטטים, פולשים בלתי קרואים, שומרות על הילדים הקטנים בתוך מתחם הבית ומאפשרות לנו לחוש בנוח בסביבת ביתנו.

ההתפתחות בתחום העץ מאפשרת לנו לבחור ממגוון רחב של סוגי עץ שונים וכן ליצור גדרות משילובי חומרים שונים וטקסטורות מעניינות ויצירתיות. את גדר העץ ניתן לצבוע בצבע אטום, חצי אטום, ובשמן שקוף המעניק לגדר מראה טבעי יותר. העץ הוא חומר המושפע מתנאי מזג האוויר, אך ביצוע של מספר פעולות פשוטות יבטיח שהגדר תשמור על המראה הנהדר שלה ועל חוזקה במשך שנים ארוכות.


 לבניית גדר מעץ, יש צורך בביסוס עמודים בהתאם לפני השטח ולסוג החומר הנדרש לטובת העמודים.עמידות גדר עץ לטווח ארוך באה לידי ביטוי בתכנון ובהתקנה מקצועית והקפדה על משקלים,חיזוקים ומרווחים הנדרשים לקבלת מראה מושלם ועמידות לאורך זמן.

 ישנם 2 סוגי חומרים עקריים לטובת עמודים, הקיימים במגוון אופציות:

 >עמודי עץ  > עמודים מברזל מגולוון

  יש לציין – מומלץ לרכוש עץ לאחר תהליך אימפרגנציה.

  חשוב ביותר  בעמודי הברזל יש לוודא שעברו תהליך גילוון, המקנה הגנה טובה לטווח ארוך.


חיפוי גדר בחצר או בגינה מוגדר על בסיס מידת הפרטיות והפן העיצובי. כאשר בונים גדר לטובת פרטיות, עדיף להקים גדר צפופה ואטומה יחסית, שתאפשר הנאה מפרטיות מושלמת בגינה. במידה והפרטיות שלכם בגינה לא מטרידה אתכם, תוכלו להרשות לעצמכם ליהנות מגדר בעלת חיפוי מרווח וססגוני המשתלבת עם הסביבה הטבעית.

חיפוי הגדר קיים במגוון סוגי עצים ובשלל גדלים:

>קני במבוק > אורן פיני > איפאה טבקו  > טיק בורמזי  > טייגרווד  > גרפרה > אדני רכבת  > גולאס פייר  > המלוק

ישנן אופציות נוספות:

> לוחות סנטטים(פיברון) להרחבה הכנסו דק סנטטי

> כבל ברזל מגולוון \ כבל נירוסטה


לגלריית התמונות: לחצו כאן

למאמרים נוספים: לחצו כאן

לפגישת יעוץ ללא התחייבות : התקשרו לנתנאל 050-6763222